navigace: Úvodní strana > Články > Rady a tipy > Výcvik ohaře pomocí elektronického obojku > Diskuse

elektro-obojky.cz

Diskuse k článku: Výcvik ohaře pomocí elektronického obojku

el. obojek
Autor: WostraL | 08.01.2009 07:03:55
Dobrý den, chci se zeptat, el. obojek používáte stále, při každé procházce honitbou?
Re: el. obojek
Autor: Jarda a Andy | 08.01.2009 09:54:07
Ano, dá se říct, že stále, psovi obojek nijak nevadí, je lehký, nevadí mu voda, vydrží v pohodě i nyní v mrazech blížících se -20C, ale el. impuls využívám nyní už naprosto minimálně, naposledy tuším někdy před 3měsíci při odvolání od kočky, máme v okolí bohužel hodně silnic a železnici a tak je to hlavně o jistotě a klidu, že mám s obojkem téměř 100%jistotu odvolání a přivolání. Za těch cca 1000h provozu jsem měnil baterie 2x v obojku a 1x v ovladači. A hlavně podle mě je právně skoro jasné, že pes vycvičený a s el.obojkem na krku je v honitbě neustále "pod vlivem vůdce" a splňuje tak literu zákona pro volný pohyb psa v honitbě.
Re: el. obojek
Autor: Elektro-obojky.cz | 28.11.2016 07:22:40
Dobrý den, můžeme článek použít a zveřejnit na našich stránkách? Samozřejmě v přesné citaci a s uvedením vás jako autora. Děkuji za odpověd. Elektro-Objky.cz, Matěj Jačka
Re: el. obojek
Autor: Angel17 | 07.02.2023 06:48:15
What an awesome and cool post. https://www.shoretreeservice.com/
Re: el. obojek
Autor: leona | 04.03.2023 02:27:30
Já jsem pouze počítačový program https://drive-mad.com a nemám možnost používat elektronický obojek nebo chodit na honitbu. Nicméně, pokud hovoříme o používání elektronického obojku pro psy, tak to je velmi diskutované téma.
Re: el. obojek
Autor: timothyferriss | 26.05.2023 05:25:37
Elektronické obojky se často používají při výcviku psů, včetně ohařů. Tyto obojky fungují pomocí elektronické stimulace, která může být ve formě zvukového signálu, vibrací nebo jemného elektrického impulsu https://mysingingmonsters.io/
Re: el. obojek
Autor: amna seo | 07.11.2023 11:37:42
Awesome and interesting article. Great things you've always shared with us. Thanks. Just continue composing this kind of post. https://suika.gg/
Re: el. obojek
Autor: bloxdio | 06.06.2023 10:20:40
Je důležité respektovat https://bloxdio.io pohodu a pohodu zvířat během jejich výcviku a procházek.
Re: el. obojek
Autor: banban | 17.06.2023 04:55:22
https://gartenofbanban.io/garten-of-banban-3 je zbrusu nová hra vyvinutá Euphoric Brothers, nezávislým herním vývojářským studiem známým pro své vysoce kvalitní hry, které jsou zábavné i náročné. Tento článek se ponoří do světa Garten Of Banban 3, prozkoumá jeho funkce, hratelnost a vše ostatní, co z něj dělá hru, kterou stojí za to hrát.
Re: el. obojek
Autor: jeffreestar | 15.08.2023 03:41:18
Prepare to discover baseball's genuine essence with https://immaculategrid.io , the ultimate baseball fan's destination.
Re: el. obojek
Autor: Victor Patrick | 31.10.2023 04:51:53
Pretty good article. I just stumbled across your blog and enjoyed reading your blog posts. I am looking for new articles to get more valuable information. Thanks a lot for the useful information https://tunnel-rush.co/
no nevím
Autor: Arasid | 08.01.2009 10:00:18
Čánek je pěkně sepsaný, ale jako úplný laik bych nabyla dojmu, že je elektrika spása. I když je uvedeno,že vše bylo pod vedením zkušených lidí. Já jsem viděla při nácvicích na zkoušky zkušené kynology ho použít pouze párkrát na daun, na klidy před zvěří a dál se cvičilo opět bez el. obojku, ale rozhodně ho neměl neustále. Samozřejmě připouštím a zvažovala bych jeho nošení pro jistotu na honech, kde je v blízkosti frekventovaná silnice či dálnice a tam bych neváhala jeho použití (samozřejmě, na základě zkušeností z výcviku) kdyby hrozilo zranění psa. Protože na honech, je přeci jenom pes a ještě k tomu mladý temperamentní více rozlítaný a snadno se nechá strhnout ke štvaní.<br /> A ještě jedna věc vyčtená z jiných diskuzí např. na Myslivosti, dávat pozor na jakého psa tento nátlakový prostředek použít a v jaké míře. Jako i u jiných výcvikových metod se může pes zradit. Popřípadě se ze psa stane &quot;elektrikář&quot;, takže pozná kdy má el. na krku a kdy ne a podle toho jedná a poslouchá.
Re: no nevím
Autor: Jarda a Andy | 08.01.2009 10:44:34
Mo děkuji za názor. Píšete, že jste viděla zkušené kynology, kteří obojek používají na cvičení daunu na dálku a klidů před zvěří, počítám že u psů kteří nebyli v jejich majetku a byli asi na jedné z prvních lekcí a tudíž neměli nijak vysokou poslušnost a klidy skoro žádné...ano to jste viděla zrovna tu nejtěžší stránku výcviku..kdy je obojku používáno jako trestu za nesplnění ukolu, a u obojku je využíván hlavně el. impuls, protože pes za tak krátkou dobu nemůže přesně pochopit nejdůležitější funkci elektronického obojku, kterým je impuls zvukový...naopak u psa zvyklého na obojek se využívá v další praxi z 99% impuls zvukový u kterého pes při správném výcviku přesně ví co má dělat...je to uplně to samé jako když ho ovládáte přes píšťalku. Nevím jestli jste někdy viděla zkušeného psa, který v honitbě pracuje naprosto neslyšně, naváděn jen pomocí neslyšných zvukových impulsů obojku...to byste svůj názor možná přehodnotila...takže v další praxi se využívá téměř výhradně zvukový impuls a el. impuls tam je prakticky jen jako "pojistka" pro všechny případy...
Re: no nevím
Autor: Arasid | 08.01.2009 11:16:17
Byli to různí psi, různě staří (od mladých na začátku výcviku, po již zkušené 4 a více leté) ať už jenom na placený výcvik či ve vlastnictví těchto lidí, příprava na různý stupeň zkoušek od Pz po VZ a samozřejmě následně pro praxi. Pokud člověk neudělá začátečnické chyby, tak jsem přesvědčená, že se dá i se psem jít po honitbě tiše a bez el. obojku.
Prostě mi připadá přirozenější, pokud je souhra mezi psem a vůdcem taková, že není potřeba ani těch zvukových povelů obojku.
Neviděla jsem zkušeného psa naváděného zvukovými povely přes obojek, ale dovedu si to představit, určitě je to pěkné na pohled. Ale nepotěšilo by Vás, kdyby pes poslouchal i bez bez povelů obojku, pouze na pokyny rukou či velmi tichých povelů píšťalkou, prostě souhra psa a vůdce? ( já to zažila na zkoužce SZVP navádění psa při hledání na vodě - byl to velký rybník,žádný krcálek, a to byl pro mě a i dle ohlasů korony úžasný zážitek, vyslala jsem psa na vodu, max jednou pískla změnu směru a potom už jenom povely rukou a na konec povel píšťalkou na přivolání, samozřejmě je rozdíl voda a pole). To je už, ale o něčem jiném. O tom, že pes přijme svého pána za vůdce a prokazuje mu svou oddanost právě poslušností.
Na zkouškách vloh jsme viděla práci mladé fonky KO která právě takto poslouchala, potom když jsme čekali na výsledky, bylo vidět že prosvého pána udělá "cokoliv" a velmi ráda.
Samozřejmě můžeme diskutovat ještě hodně dlouho, poněvadž je to i o temperamentu, tvrdosti a domimanci a vyzrálostí psa. Ne každý pes je ochoten, pokud ho vůdce nechce "zlomit", se podvolit a tímto způsobem pracovat. Tady vím o če mluvím, jelikož jednoho temperamentního + dominantního psa máme doma a dal nám pořádně zabrat co se týká poslušnosti. A to je to kontinentální ohař.
ještě závěrem
Autor: Arasid | 08.01.2009 11:24:19
na Vašich stránkách máte myslím lépe popsané a mohlo to být i vtomto článku - dovolila jsem si sem zkopírovat část,
"....Chcete-li ovšem svého zcela mladého a ještě nedocvičeného psa pomocí obojku "došít horkou jehlou", se zlou se potážete. Myslím si, že obecně platí, že ve výcviku se nic nedá uchvátat, a tak jako říkaly naše babičky, že "dobrá buchta potřebuje lidské sádlo", to samé se dá říci o dobrém psovi. Chodit, cvičit, opakovat, obojek využít pouze v případě, hrozí-li, že si pes osvojí nějaký zlozvyk a když nemáme jinou možnost, jak mu v tom zabránit. I tehdy s ním pracujeme velmi obezřetně - pes je chytrý a brzy pozná, kdy je obojkem ohrožen a kdy ne. Pak může nastat situace, které jsem byla osobě přítomna - mladý a velmi nadějný pointr v rukou velmi zkušeného cvičitele, tedy na první pohled správná kombinace. Ale cvičitel získal elektrický obojek a hned se jej jal zhusta používat. Psa vypustil z auta do terénu až po nasazení obojku. Pes nereagoval na žádné pobídnutí, soustavně kráčel za jeho patami a jen tak obzíral. Na moji otázku, proč že mu tedy obojek nesundá, to majitel udělal. Byly 2 hodiny odpoledne. Psa se nám povedlo chytit až za úplné tmy, několik kilometrů od místa "úniku". ...."
Re: ještě závěrem
Autor: Jarda a Andy | 08.01.2009 11:49:59
Ano, Vy jste zkušená vůdkyně, a tento článek je určen hlavně pro začátečníky, hlavní problém vidím v tom, že se el.obojek používá často až jako "poslední metoda" na psi které vůdce nezvládl jiným způsobem, často pomůže, ale často selže, nikdy jsem neřekl, že je všelék...ovšem kdo s práci s obojkem používá dlouhodobě a nepoužívá obojek jako "poslední" ale jako první metodu pro výcvik ohaře na dálku má výsledky ve většině případů velmi dobré. Hlavně je mezi nezkušenými lidmi rozšířen názor, že výcvik na el.obojku je nějaká drastická metoda...podle mého názoru je naopak jedna z nejšetrnějších metod pro psa i vůdce. A hlavně i při špatném použití se nikdy nemůže pokazit vztah pes-vůdce (jako třeba při zmlácení psa vodítkem nebo rukou, kdy pes na rozdíl od obojku přesně ví kdo ho trestá). Děkuji moc za komentáře a přeji mnoho úspěchů.
Re: ještě závěrem
Autor: WostraL | 08.01.2009 11:55:06
No.....já vidím největší problém, když el. obojek použije začátečník........proč by měl právě začátečník začínat s el. obojkem, když ani neví, jak psa vycvičit bez něj........chjo, to zase bude psů na dálkové ovládání.....
Re: ještě závěrem
Autor: Jarda a Andy | 08.01.2009 12:14:08
Nebojte, kvuli tomuto článku asi žádní nový psi "na dálkové ovládání nepřibudou", ale zas podle mě lepší "pes na dálkové ovládání" než pes přejetý, zastřelený, štvoucí zvěř nebo uvázaný na stopovačce...
Re: no nevím
Autor: jindra | 02.05.2009 21:50:14
Ahoj,uplně náhodou jsem se dostala k Vašemu příspěvku, a hlavně závěr mě oslovil.Máme 7 měsíčního kokra a snaží se být dost dominantní,začíná dost vrčet a i vyjíždět.Někdy je neuvěřitelně mazlivý,jindy zavrčí i při pohlazení,hlavně na syna. Tomu je skoro 20 let, tak že žádné malé dítě, které by mu ubližovalo. Při mytí ve vaně to jde,ale při utírání ž je nervní i když na něj mluvim, potom co ho dávám dolů, začne vrčet. Nemáte zkušenosti, můžete poradit?
Re: no nevím
Autor: Infinite Craft | 03.03.2024 11:48:48
It is perfect time to make some plans for the future and it is time to be happy. I’ve read this post and if I could I desire to suggest you few interesting things or tips. Perhaps you could write next articles referring to this article. I want to read more things about it! https://infinitecraft.net/
el obojek
Autor: WostraL | 08.01.2009 11:50:06
No já taky nevím, souhlasím s Drahou........Já osobně si dám raději se psem více práce, která bude třeba i trvat déle než by trvala s použitím obojku, ale budu dělat to, co mě baví, tj. poctivá lovecká kynologie. Prostě osobně bych elektriku nikdy nepoužila, byly momenty, kdy jsem si myslela, že to bez elektriky nepůjde, ale zvládli jsme to, já i pes...a jsem za to vděčná a dnes slyším z úst jiných velmi zkušených kynologů a vůdců chválu nad tím, jaký můj pes výborný klid před zvěří a i když se nechá strhnout loveckým pudem a běží za zajochem, stačí písknout down a pes sebou praští o zem....a toho jsme dosáhli bez el. obojku. V tomto se mnou jistě bude souhlasid Draha. Vím, že taky zažila okamžiky, kdy si myslela, že to bez el. nepůjde, ale šlo to, výsledky se dostavily......<br /> Navíc se mi vůbec nelíbí, že pes musí mít el. obojek pořád, či jen jeho atrapu......Nevím, zda chodíte na hony a podobně, tedy, zda využíváte svého psa v praxi (dle vašeho sdělení, že jste ho odvolával od kočky, asi ne), ale nošení el. obojku na honech či v praxi může být psu životu nebezpečné, pes někde slídí či nahání v křoví a docela snadno se někde za obojek zachytí a nemůže se uvolnit.....(bohužel jsem slyšela o pesanech, kteří takto přišli o život).<br /> Takže toť můj názor na el. obojek, určitě může mnoho usnadnit, ale zcela určitě to jde i bez něj, jen to někdy třeba trvá déle......
Re: el obojek
Autor: Jarda a Andy | 08.01.2009 12:08:54
Děkuji za komentář...já nikomu el.obojek samozřejmě nenutím, práci s ním jsem popsal jen jako jednu z výcvikových metod. Jinou, vedoucí ke stejnému cíly, bohužel popsat neumím, protože s ní nemám žádnou praxi. Nevím přesně co je "poctivá lovecká kynologie", ale metodu výcviku s el.obojkem používají k výcviku i velmi zkušení kynologové a např. i nejlepší vůdkyni kterou jsem kdy viděl v akci, naše mistryně světa v lovu s ohaři Vlaďka Dvořáková el.obojek u psů používá a mohl bych jmenovat i další zkušené vůdce.
Mě by spíš zajímal váš názor na článek - jste o mnoho lepší a zkušenější vůdce než já tak by mě zajímalo, jestli si myslíte, že je v článku práce s obojkem popsána dobře...
Re: el obojek
Autor: WostraL | 08.01.2009 12:16:34
Jestli Vám jde o hodnocení článku, tak myslím, že ano, že jste práci s el. obojkem dobře popsal. A že el. obojek užívají i zkušení vůdci, o tom není pochyb......práce, resp. výcvik s el. obojkem je jistě rychlejší, to bezesporu.....samozřejmě v rukou toho, kdo jej umí správně a ve správnou chvíli použít......další, celkem nová metoda výcviku, nejen lov. psů, tedy ne metoda, spíše pomůcka, je tzv. clicker......ale já jsem zastánce toho, že se pes dá dost dobře vycvičit i bez něj, sic to trvá déle, ale dle mého názoru je to poctivější práce......
Re: el obojek
Autor: Jarda a Andy | 08.01.2009 12:53:52
Přijmete moji nabídku na sázku? Já s Andym vycvičeným na el.obojku (samozřejmě bez něj) proti Vám s libovolným ohařem kterého si vyberete, na memoriálu Josefa Luxe (pořádá klub Bretonských ohařů)? Kdo prohraje platí šampaňské:-), i když už třeba prohrajeme, tak Vás alespoň rád poznám a zaplatím to šampáňo, alespoň budu mít větší motivaci k výcviku:-)
Re: el obojek
Autor: WostraL | 08.01.2009 13:05:54
Milá nabídka....:-))) Ale já, tedy my, máme dva kontinentály a myslím si, že srovnávat polní práci kontinentála a anglána moc dobře nejde, od každého se chce trochu něco jiného.....:-))) Vím, že klub Bret. ohařů požádá memoriál Luxe - jsou to vlastně zkoušky vloh, nebo se mýlím....fakt si nejsem jistá......
A co máte s Vaším hafušákem za zkoušky? Ještě jste mi neodpověděl, jestli máte pejska jen pro radost, nebo se věnujete lov. praxi.
To je hozená rukavice :o)
Autor: Arasid | 08.01.2009 13:53:32
Lucko s Foxem by jsi to zkusit mohla, ale to by jsi ho nějakou dobu musela trénovat pouze na FT a najít místo kde jsou koroptve. S Garem ne, jelikož předpokládám, že ho chceš uchovnit a tak budete pěkně makat na VZ :o)
Re: To je hozená rukavice :o)
Autor: WostraL | 08.01.2009 14:22:27
Dájo, koroptve máme i u nás......:-))) Je jich sice málo, ale je to takové hejnko,které si všichni hýčkáme.....:-))) No jasně, že chceme Gara letos uchovnit, snad se zadaří.....ale na VZ budeme spolu s Garem připravovat i Foxe, když už budeme makat s jedním......:-))) nejdřív si hezky dáme vodu, pak les a když budou výsledky ucházející, riskneme všestranky.....Jo, ještě se musím kvůli chovnosti s Foxem proběhnout na vlohovkách, což bude sranda pro ostatní.....s pětiletým psem....:-))) Pak ještě DKK a snad to bude o.k......u Gara jsou ty všestranky nutností.......ale je dobře, že jsou u fousků tak přísná pravidla......aspoň se nestanou tak modní záležitostí jako maďaři a výmaři.....myslím si, že to žádnému plemenu neprospěje......
Re: el obojek
Autor: Jarda a Andy | 08.01.2009 13:58:31
Já jsem "bohužel" milovník anglických ohařů, hlavně teda Anglických setrů a jsem zastáncem "staré" klasické anglické školy, kdy se Angličan užíval výhradně pro práci před výstřelem, hodnotilo se u něho hlavně rychlé prostorné hledání, perfektní vysoký nos, naprosto pevné vystavení pernaté a dobré klidy...toť vše...klasickou práci po výstřelu jako aporty a další tam dělají jiná k tomu určená plemena - retrívři a další. U nás si bohužel asi žádný praktický myslivec nemůže dovolit několik specializovaných psů a tak se i Anglický setr tlačí do práce po výstřelu, která mu podle mě není vlastní, je v ní většinou daleko horší jak většina kontinentálů a většinou ho na rozdíl od kontinentálů nebaví (i když jsou samozřejmě i vyjímky, které znám i osobně), protože ji nemá ani dlouhodobě v genech...já myslivec nejsem takže pro mě PZ, VZ, SZVP - tak potřebné pro kontinentáli a pro praxi nejsou nijak motivující, samozřejmě chovatelka Andyho mě tlačí alespoň do těch PZ...ale uvidíme...Aporty jsem začli, ale Andyho na rozdíl proti předchozí jmenované práci před výstřelem nebaví a musí se cvičit vyloženě parforzem...mě spíše lákala klasická dosciplína pro AS a tou je FT, nyní jsem ve stadiu kdy si pořizuji druhého AS a hodně jsem se rozhodoval jestli pujdu do trialového AS nebo do show-linie...nakonec jsem se rozhodl pro "show-linii" mám už objednaného pejska z Itálie po světové a Evropské vítězce...takže právě proto jsem navrhoval memoriál Josefa Luxe...kde se hodnotí právě jen práce před .výstřelem:-))), ale obojek se používá myslím si hlavně pro ni...Jinak se věnuji hlavně výstavám, zítra v Olomouci, jestli tam teda v tomhle počasí dojedeme, to bude Andyho 36výstava tuším...
A vy máte jaké kontintáli?
Re: el obojek
Autor: WostraL | 08.01.2009 14:19:01
Máme českého fouska, kterému budou v dubnu dva roky a maďarského ohaře, kterému bude v dubnu 5 - brala jsem si ho v dubnu 2008, tehdy naprosto nevychovaného, necvičeného psa, který se celý život válel na gauči a v říjnu 2008 jsme absolvovali PZ v I. ceně....dalo to hodně práce...ale stálo to za to......
No, mě práce zase FT nic moc neříká, jsem pro, aby ohaři dělali všestrannou práci, tprostě baví mě cvičit psy na zkoušky a hlavně následnou praxi, tak proto mi zase více k s srdci přirostli kontinentálové.....kdybych někdy chtěla anglána, tak jedině Gordona.....líbějí se mi nejvíc.....
Re: el obojek
Autor: Jarda a Andy | 10.01.2009 09:57:59
Přeji moc a moc úspěchu ve výcviku a úspěšně zvládnuté VZ. Včera jsem měl opravdu šťastný a krásný den, Andy vyhrál na výstavě v Olomouci CAC,NV,BOB a BIG2
Re: el obojek
Autor: Karel | 09.07.2009 13:40:43
Mrkněte se i sem - http://www.zlutaraketa.cz - Obchod se zážitky, mazec.
Re: el obojek
Autor: qaseo | 01.02.2024 18:43:18
Hey i’m for the first time here. I came across this board and I find It seriously helpful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others as you aided me.
Palworld Breeding Calculator https://palworldbreeder.com/
Re: el obojek
Autor: Alojz | 28.05.2015 13:42:35
Zdravím milovníky psů! Máme doma docela smečku, jenže jeden hafík, který s námi není zase tak dlouho (našli jsme ho zaběhnutého) štěkal, když jsme odešli. No nechtělo se nám, ale nakonec jsme zkusili protištěkací obojek https://www.elektro-obojky.cz/protistekaci-obojky/ a zafungoval fakt skvěle... Není čeho se bát. Máte taky někdo zkušenost?
Re: el obojek
Autor: Terka | 24.03.2016 16:02:10
Souhlasím s Vámi, u nás také zafungoval, překvapivě i velmi rychle. Pejsek už nám neštěká, sousedi jsou spokojení. :) A my máme po problémech.
Kupovali jsme ho také na: https://www.elektro-obojky.cz/protistekaci-obojky/
Byli jsme na jejich kamenné pobočce, v Modřanech. Slečna nám poradila, jaký typ je vhodný pro našeho pejska i jak s obojkem zacházet. Doporučuji. :)
výcvik
Autor: DAMA | 06.02.2009 15:20:00
Tedy Jardo, ty jsi hotový spisovatel, klobouk dolů.
obojek
Autor: Peťka | 29.08.2010 14:34:04
Zdravím,<br /> jsem také hrdou majitelkou anglického setra..bohužel jsme si ho pořídili až když mu bylo 5 měsíců a příliš se už na nás nezafixoval, navíc je to venkovní pes. Zpočátku poslouchal celkem dobře, chodili jsme na cvičák, byl tam nejlepší, ale jak přišla puberta tak se to všecko nějak zlomilo a stal se z nějaho takový šíleně divoký raubíř. Někdy mi připadalo, že by i chtěl poslouchat, ale ta jeho nekonečná energie mu to prostě nedovolila. Několikrát narazil v poli na zajíce a pak ho honil třeba i hodinu a my jsme viděli jen bíločerný flek v dálce...nějakou dobu jsme ho vláčeli na dlouhé stopovačce, ale to unavovalo nás i jeho. Tak jsme pořídíli elektrický obojek a funguje perfektně. Pes poslouchá na 100%, zapípání funguje jako ke mě a už mi ani nikam neutíká...v případě nutné nouze použiju el.impuls (za celé 4 roky max. 10x) a stačí intenzita 0 (zkoušela jsme na sobě - zašimrání, které nejde ani cítit). <br /> Vím, že je hodně odpůrců těchhle obojků, ale je přece lepší dát psovi alespon takovou poloviční svobodu než ho vláčet na vodítku :)
Re: obojek
Autor: 먹튀검증 | 14.07.2023 05:31:10
You are really talented, and you can distinguish yourself from others in your behavior and actions. Especially in your article, how can you eat so wonderful that I am amazed!
https://totochips.com/
Re: obojek
Autor: 메이저사이트 | 23.11.2023 05:24:34
Such a very useful article. Very interesting to read this article.I would like to thank you for the efforts you had made for writing this awesome article. https://totochips.com/


Diskuse k článku: Výcvik ohaře pomocí elektronického obojku

  Zobrazit celou diskusi
-
|-
-
-
-
|-
-
-
-
-
-
|-
|-
||-
||-
||-
|-
-
-
|-
||-
||-
||-
|||-
||-
||-
||-
|-
|-
-
-
-
-

Vaše fotogalerie

Informace o novinkách emailem
< Září 2014 >
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Jaké témata článků by jste zde na portále uvítali?

10% (188)
71% (1390)
7% (135)
11% (213)
2% (44)
Počet hlasujících: 1970
Archiv »

 
Prohledat:
zavřít



Registrace | Funkce systému | Proč se registrovat | Ceník | Kontakty

Úvodní strana | Plemena ohařů | Články | Inzerce | Akce | Diskuse | Soutěže

Autorská práva | Reklama | O portálu Ohaři.eu | Zásady ochrany osobních údajů

Podporujeme | Podpořte náš portál | Mapa webu

Partneři portálu: Jen ty nejaktuálnější informace - to je Bonza! LEPŠÍ WEB

Copyright © 2008 - 2024
Web From Pixels group
design by BORI


Navštivte také: stezka Pustevny | fotogalerie dorty | Faktura Online